Cel mai bun tip de dietă din câte am auzit vreodată!

Când te loveşte foamea, unde eşti tentată mai mult să ajungi? La mâncare tip fast food sau ceva mai sănătos? Problema poate fi mai simplă decât ne imaginăm precum un raft mic şi bine organizat, spun experţii. Noi i-am întrebat pe o parte din ei, incluzând un nutriţionist, un psiholog şi un organizator profesionist, care e modul corect de a ne aproviziona frigiderul.

Mâncarea mai consistentă se aşează  pe al doilea raft

O echipă de psihologi de la Universitatea Chester din Marea Britanie, au descoperit că atunci când subiecţii sunt rugaţi să aleagă un obiect dintr-un grup, ei au tendinţa de a alege un obiect din centrul grupului. Aceeaşi regulă se aplică şi în cazul alimentelor, după cum precizează un studiu publicat în „Jurnalul de marketing”, ce arată că alimentele de pe rafturile din mijloc din aprozare sau marketuri, primesc mai multă atenţie decât cele de pe ultimele rafturi.

Citeste si:  Slabeste rapid cu dieta cu oua

Aşează alimentele în caserole

Suntem capabili să observăm cum mâncarea ne ademeneşte să o gustăm, spune Brian Wansink, autorul cărţii „Mâncare fără minte: De ce mâncăm mai mult decât gândim?”. El a observat că atunci când a realizat un studiu pe mai multe persoane, iar acestora li s-a oferit ciocolată într-un bol curat, aceştia au mâncat aproape cu 70% mai mult decât ce era pus într-un bol opac.

Menţine produsele proaspete mai mult timp

Lynne Johnson, o organizatore profesionistă din Massachusetts, deţine un aprozar unde îşi păstrează fructele şi legumele în hârtii prelucrate cu ingrediente organice ce inhibă înmulţirea bacteriilor şi a fungilor. Pune această hârtie alături de varză sau zmeură şi produsele se vor menţine de două sau chiar patru ori mai mult, spune Johnson.

Fii pregătită

„ Atunci când simţi că îţi este foarte foame, nu este nevoie să cureţi un morcov dacă poţi deschide mai repede o pungă de chipsuri ”, spune Wansink. Trucul constă în prepararea legumelor şi fructelor încât să le faci numai bune de mâncat, prin spălarea şi tăierea lor, atunci când data următoare vei da atac la frigider. Şi asigură-te ca bucăţile tăiate de ţelină şi kiwi să ocupe un loc în aria ta vizuală: „Eşti de trei ori mai tentată să pui mâna pe primul lucru care îl vezi decât pe al cincilea”, explică tot Wansink.

Citeste si:  4 alimente pe care să le adaugi în dietă ca să slăbeşti

Dacă frigiderul tău este supra încărcat, vei fi tentată să răscoleşti prin cămară după dulciuri, decât să-ţi petreci timpul printre rafturile aflate în dezordine, de aceea este recomandat să-ţi arunci toate alimentele pe care nu le doreşti sau cele expirate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau