Dieta Rina, dieta minune

0
172
Dieta Rina
Dieta Rina

Dieta Rina este o dieta de 90 de zile care garanteaza o pierdere de 15-20 kg din greutatea ta. Unul dintre avantajele acestei diete este că vă schimbă metabolismul, așa că, odată ce pierdeți câteva kilograme, nu le veți mai pune la loc.

Este important să știți că rezultatele miraculoase nu vor atrage reacții adverse din partea corpului și, cel mai important, nu te vor pune în situația de a avea de-a face cu efectul yo-yo. Din fericire, există metode prin care puteți scăpa de excesul de greutate, fără prea multe eforturi, într-o perioadă foarte scurtă de timp.

Chiar daca numarul zilnic de calorii permise este destul de mare, dieta este conceputa astfel incat sa creeze un echilibru perfect sanatos in organism si sa va ajute sa pierdeti in greutate usor, fara sa te abtii de la mancarurile favorite, dulciuri sau sa te infometezi.

În timpul dietei Rina, timp de 90 de zile, va trebui să repetați un ciclu de 4 zile după cum urmează:

Ziua 1- proteine;

Ziua 2- legume;

Ziua 3- carbohidrați;

Ziua 4- fructe.

Meniul Dietei Rina pe zile

Pentru a-ți atinge scopul, este important să nu ignori nici un fel de mâncare din meniu.

Ziua 1 – Ziua proteinelor

Mic Dejun – fiecare mic dejun este același pentru întreaga perioadă: fructe – 2 bucăți de măr, pere, banane, piersici, kiwi, capsuni, cirese, portocale, fresh-uri, smoothiuri, etc.

Citeşte şi  Dieta speciala pentru a spori nivelul de energie al organismului

Masa de pranz – 200 g de carne: pui, pește sau curcan – gatite la cuptor sau fierte;

– Daca nu mancati carne puteti servi oua si branza;

– Carnea poate fi servită cu salată proaspătă, dar fără ulei în dressing;

– Poți avea și 200 ml de supă fără fidea, după masă, dar din nou dieta va funcționa fără ea. Laptele și brânza pot fi mancate numai în această zi.

Cina: același meniu ca la prânz, dar jumătate din cantitate.

Ziua 2 – Ziua amidonului – legume

Mic Dejun – fructe.

Masa de pranz – legume (fasole, mazăre, fasole verde, porumb, linte, morcovi, cartofi, orez etc.)  fierte sau prăjite, condimentate cu sos de roșii, ketchup și verdețuri.

Cina – aceleași legume ca masa de prânz, dar jumătate din cantitate.

Ziua 3 – Ziua carbohidraților

Mic Dejun – fructe.

Masa de pranz – paste fierte sau pizza sau orice fel de produse de patiserie, cam aceiasi cantitate ca o pizza;

Cina – la fel ca masa de prânz sau 2 felii mici de prăjitură sau pâine dulce sau chiar 3 linguri de înghețată și 4 bucăți de ciocolată neagră amară (cu cel puțin 80% cacao).

Citeşte şi  Dieta Acai Berry – simpla si eficienta

Ziua 4 – Ziua fructelor – Ziua vitaminelor

Mic dejun/ Masa pranz/ Cina – Mâncați numai fructe, legume, nuci și semințe, la fiecare 2 ore.

Fiecare zi de 29 este pentru detoxificare, deci va trebui să nu mancati și să beți doar apă.

Sfaturi pentru o dieta Rina reușită

  • Nu sariti nici o parte a dietei;
  • Pastrati ordinea zilelor ca in plan;
  • Zile alternative, după cum este scris mai sus;
  • Beți foarte multe lichide: apă, cafea (dimineața), ceaiuri din plante neîndulcite, sucuri naturale
  • Mancati fructe numai la micul dejun;
  • Mențineți cel puțin 2 ore între mese;
  • După terminarea celor 90 de zile de dietă, pentru încă 90 de zile, va trebui să serviți doar fructe la micul dejun.

Numarul de kilograme pierdute va depinde de cât de supraponderali ați fost la începutul dietei. Acest lucru înseamnă că cei dintre voi care ati fost supraponderali la inceput veti pierde în greutate mai repede.

Popularitatea dietei de 90 de zile extrem de reușite se datorează, probabil, faptului că funcționează cu adevărat, că este ușor de păstrat și că este bună pentru stomac. Acesta asigură o dietă echilibrată, bogată în vitamine și fibre, datorită cantităților mari de fructe și legume.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau