Avantajele si Dezavantajele sistemului de alimentatie Dieta Rina

0
183

Autorii aclamati ai cartii „Dieta de 90 de zile a unui proces alimentar separat” Breda Hrobat si Mojca Polyanshek, ne ofera o dieta, care este un ciclu de patru zile, in care se consuma produse alimentare separate. In opinia lor, o astfel de putere nu numai ca va „arunca” o cantitate de 25 kg in trei luni, dar de asemenea va accelera in mod semnificativ metabolismul. Breda si Mojca sustin ca in urmatoarele trei luni dupa dieta, se mai pierd inca 3 kg, fara a face niciun efort. Singura exceptie este aceea de a consuma la micul dejun doar fructe, mentinand programul de produse alimentare si a nu combina produsele incongruente, cum ar fi proteinele cu carbohidratii.

In centrul unei diete de 90 de zile, sta principiul cunoscut de produse alimentare de orice fel, consumate separat. Cu toate acestea s-a mers ceva mai departe, propunandu-se anumite combinatii alimentare pe tot parcursul zilei pentru  pranz si cina, in timp ce micul dejun ramane intotdeauna acelasi, adica un suc de fructe sau un pahar de fructe de padure.  Desi pare a avea o anume complexitate, Dieta Rina este extrem de simpla.

Care sunt avantajele Dietei Rana?

  • Limitare minima de alimentatie. Capacitatea de a folosi nu numai alimente utile, ci si delicioase. Sistemul de alimentare iti permite sa nu renunti la alimentele preferate, care in general, sunt interzise.
  • Varietatea de alimente. Poti manca aproape orice, cu conditia sa nu intercalezi felurile de mancare. Nu trebuie sa depui niciun efort pentru a le pregati.
  • Costurile pentru Dieta Rina nu difera de costurile pentru alimentatia obisnuita. Folosind un flux tehnic conventional, ai disponibilitate pentru toate produsele.
  • Durata dietei este de 90 de zile. De data aceasta vei dezvolta obiceiuri sanatoase, obisnuind organismul la o dieta sanatoasa si la o redistribuire a energiei calorice, pentru a fi mult mai activ si mai eficient pe timpul zilei.
  • Ciclurile de dieta special formate, sunt nu numai pentru accelerarea metabolismului si prin urmare a pierderii in greutate, ci si pentru a asigura standarde de vitamine prin primirea de micro si macroelemente si minerale necesare organismului.
  • Pentru cele mai bune rezultate, dieta trebuie insotita de exercitii fizice, dar nu in mod exagerat. De doua ori pe saptamana este suficient.
Citeşte şi  Dieta Azteca

Dezavantaje si contraindicatii

Utilizarea diferitelor produse in aceasta tehnica, da rezultate bune, insa pentru gurmanzi ar putea parea dificil. Dezavantajul este ca dieta dureaza 90 de zile si in acest caz nu va trebui sa te abati de la ea nici macar o singura data.

Acesta dieta este contraindicata persoanelor cu boli ale aparatului digestiv sau cu probleme locomotorii (in cazul exercitiilor fizice). De asemenea, solicita sfatul medicului, daca suferi de obezitate severa.

Eficienta si rezultate

Rezultatul depinde de datele originale. Daca nu ai o masa corporala foarte mare poti sa te opresti dupa 30 sau 60 de zile. In medie pe luna se pierd 2-3 kg. Acest lucru este valabil doar pentru persoanele cu masa corporala redusa.

Citeşte şi  Dieta Rina, dieta pentru un metabolism sanatos

Pentru persoanele cu o masa corporala foarte mare, rezultatul pierderii in greutate este cuprins intre  15 kg si pana la cateva zeci de kilograme pe luna. In acest caz, dieta este obligatoriu sa fie facuta 90 de zile consecutiv.

Daca dupa 90 de zile te-ai obisnuit cu aceasta dieta, o poti continua atat timp cat vei dori. Nu reprezinta niciun pericol pentru sanatate. Rezultatul este mentinerea in greutate pentru o lunga perioada de timp sau chiar definitiv.

Dieta este formata din cicluri. Fiecare ciclu dureaza 4 zile. Dupa 7 cicluri, adica 28 de zile, in cea de-a 29-a zi se face o pauza de mancare si in aceasta zi se consuma doar apa. Dupa care se continua dieta.

In prima zi a Dietei Rina  se consuma alimente care contin doar proteine, cum ar fi toate tipurile de carne si peste, oua, produse lactate inclusiv iaurt si branza. Ca si garnitura pot fi folosite legume fara amidon, de exemplu verdeturi. La masa de pranz este permisa o felie de paine din faina integrala.

A doua zi se consume doar produse care contin amidon. Se recomanda consumarea alimentelor cum ar fi hrisca, orez, mei, orz si orice leguma. La cina se poate consuma o felie de paine din faina integrala.

A treia zi este destinata desertului, in care se pot consuma cantitati moderate de produse de patiserie, ciocolata neagra sau doua cupe de inghetata.

In cea de-a patra zi se consuma doar fructe proaspete sau fructe uscate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau