Cum poti slabi in 3 luni cu Dieta Rina ?

0
106

Dieta Rina – Dieta de 90 zile

Una dintre cele mai usoare diete pe care le puteți alege este dieta Rina sau dieta de 90 de zile, așa cum se mai numeste ea.

Nu numai ca in timpul dietei Rina aveți puține restricții, dar puteți mânca toate tipurile de alimente. În timpul dietei de 90 de zile puteți consuma proteine, carbohidrați și chiar dulciuri.

Dieta Rina Beneficii

Dieta de 90 de zile sau dieta Rina este perfectă pentru persoanele care nu au mai mult de 20 de kilograme de pierdut, dar și pentru persoanele care doresc să piardă în greutate ușor și sănătos. Dieta Rina nu numai că vă va ajuta să piardeti în greutate, dar, de asemenea, vă va ajuta să vă schimbați metabolismul.

Dieta Rina este creată de un sportiv american și se bazează pe combinarea alimentelor pentru scăderea în greutate. În decursul anilor, dieta de 90 de zile a cunoscut un succes important datorită faptului că este foarte flexibilă, sănătoasă și a avut rezultate bune pentru cei care au încercat.

Planul dietei Rina

Dieta Rina se bazează pe alimente disociate, ceea ce înseamnă că într-o zi puteți mânca doar un singur tip de alimente.

Într-o zi vei consuma doar un singur tip de alimente, de exemplu doar proteine, digestia va fi mai ușoară și acest lucru va ajuta la pierderea în greutate.

Citeşte şi  7 metode în care poţi prepara ouăle fără tigaie

În timpul dietei de 90 de zile trebuie să consumați în fiecare zi pentru micul dejun numai fructe. Este foarte important să vă amintiți, în fiecare zi, indiferent de tipul de alimente pe care trebuie să-l consumați în acea zi, ca la micul dejun trebuie să mâncați numai fructe.

De asemenea, o zi importantă este ziua 29. În această zi trebuie să consumați numai apă. Nu vă faceți griji, ziua 29 va veni după ziua in care veti consuma numai vitamine, deci nu veți avea probleme in a sta nemancati.

Cele  4 tipuri de alimente: 
1. Proteine: pui, peste, carne de vită, carne de porc, brânză, lapte, ouă etc.
2. Amidon: soia, orez, linte, fasole uscată, fulgi de soia, năut, cartofi etc.
3. Carbohidrati: făină albă, făină integrală de grâu, făină de hrișcă, făină de porumb, spaghete, lasagna, cuscus, produse de patiserie, paste, fidea, graham, paste cu tortilla de spanac
4. Vitamine: numai fructe și legume

Planul de dieta de 90 de zile este simplu, în fiecare zi mâncați doar un singur tip de alimente (cu excepția celei de-a 29-a zi când veți bea doar apă). Este foarte important să respectăm ciclul zilelor: 

Ziua 1 sau Ziua Proteinei

Ziua va începe cu fructe pentru micul dejun și în această zi, puteți mânca numai alimentele ce contin proteine ​​și, de asemenea, legume. 

Citeşte şi  Dieta cu supa

Ziua 2 sau Ziua amidonului (legumelor)

Ziua va începe cu fructe pentru micul dejun și după aceea, în această zi, puteți mânca numai legume. 

Ziua 3 sau Ziua carbohidraților

Ziua va începe cu fructe pentru micul dejun și după aceea, în această zi, puteți mânca numai alimente ce contin carbohidrați și, de asemenea, legume. De exemplu, puteți mânca paste făinoase cu roșii și pizza cu legume (dar nu legume sau proteine ​​de amidon).

Ziua 4 sau Ziua vitaminei

În această zi puteți consuma numai fructe și legume proaspete. Pentru ca dieta să fie un succes, respectați ordinea zilelor, beți multă apă sau ceai fără zahăr și respectați numărul meselor (micul dejun, prânzul și cina și unele gustări între).Pentru rezultate mai bune, puteți încerca, de asemenea, un supresor de foame care vă va ajuta să reduceți pofta de mâncare și, de asemenea, să ardeți mai repede grăsimea. De asemenea, o veste foarte bună pentru cei care iubesc dulciurile. În timpul zilei de carbohidrați puteți mânca niște produse de patiserie, prăjituri și chiar înghețată. De asemenea, în această zi este foarte important să consumi niște ciocolată neagră, este foarte bună pentru inima ta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau