Dieta Rina, dieta disociata care iti va aduce forma ideala

0
37

Intr-un efort de a obtine o forma ideala, de multe ori recurgem la ajutorul a tot felul de diete, dintre care cele mai multe nu ajuta in niciun fel, ci dimpotriva duc la consecinte dezastruoase. De multe ori dupa o dieta minune pe termen scurt, se ajunge la o crestere in greutate mai mare decat cea de dinainte de dieta.

Gasirea dietei care te ajuta sa scapi de kilogramele in plus, si prin urmare, sa aduci un beneficiu sanatatii nu este usor, insa este posibil. Dieta Rina, are o durata de 90 de zile si se compune dintr-un ciclu de 4 zile repetabil. Dieta de 90 de zile permite ingerarea oricaror alimente, cu conditia ca acestea sa fie mancate fara a fi mixate. Aceasta dieta permite pierderea in greutate fara prea mult chin, accelerand metabolismul organismului. Dupa aceasta dieta, masa corporala nu va mai creste, ci se va mentine.

Fiind creata ca o sursa de alimentare separata, in primul rand iti aduci un beneficiu personal si in al doilea rand, efectul de pierdere in greutate se produce prin reducerea caloriilor din alimentatie. In stadiul initial ai nevoie de o mare rabdare. Treptat corpul se va obisnui cu un astfel de regim alimentar. Urmand cu strictete dieta timp de trei luni si combinand alimentele in cod corespunzator, masa corporala va fi redusa considerabil.

Inainte de a incepe dieta, cantareste-te si masoara-ti talia. In timp, vei observa rezultatele satisfacatoare si vei fi foarte fericit, observand schimbarile organismului. De multe ori este necesar sa se faca si putin sport, cum ar fi jogging, pentru ca totul sa fie benefic.

Citeşte şi  Mănâncă mai multe grăsimi ca să slăbeşti: 10 trucuri pe care trebuie să le afli

Dieta Rina include o sursa de alimentatie separata pentru un ciclu de 4 zile, in care in fiecare zi, iti este permis sa mananci un anumit set de produse alimentare.

Incepe prima zi cu proteine in care vei putea manca orice aliment bogat in proteine, cum ar fi carnea, produsele lactate, peste, oua, precum si plante aromatice.

A doua zi trebuie sa mananci alimente pe baza de amidon, cum ar fi paine, cereale, cartofi, fasole, mazare, precum si alte produse pe baza de amidon.

Cea de-a treia zi este destinata consumului de carbohidrati, fiind permis sa se manance paine din cereale, legume, prajituri din aluat, biscuiti si paste fainoase, iar seara putina ciocolata neagra.

A patra zi se pot manca fructe proaspete si fructe uscate pentru continutul lor de vitamine, portia fiind de 8 bucati. Se pot manca nuci nesarate si seminte, si se poate bea suc de fructe proaspete.

La fiecare 29 de zile, se tine o zi de post numai pe baza de apa, dupa care se continua cu ziua de proteine. Pentru ca Dieta Rana, sa aiba cel mai mare efect, trebuie respectate cu strictete urmatoarele reguli:

  • La micul dejun, intotdeauna mananca numai fructe.
  • Masa de pranz trebuie sa inceapa ceva mai tarziu fata de masa de pranz obisnuita.
  • Daca ti-e foame si ai mai mult de jumatate de ora pana la cina, poti manca un fruct.
  • Cina nu trebuie sa fie mai tarziu de ora 20.
  • Cina trebuie sa fie compusa din ½ din ceea ce ai mancat la pranz.
  • Incearca sa cumperi numai produse proaspete si de inalta calitate, fara grasimi ascunse, fara zahar si fara aditivi chimici daunatori sanatatii.
  • La prepararea salatei se poate folosi o cantitate mica de ulei vegetal. Produsele recomandate dietei nu se prajesc, ci se fierb sau se innabusa.
  • Limiteaza consumul de sare si foloseste plante aromatice si condimente.
  • Asigura-te ca bei cel putin doi litri de lichide pe zi.
  • Cel putin de 2-3 ori pe saptamana fa exercitii fizice. Activitatea fizica dezvolta tesutul muscular, consumand energie chiar si in repaus.
Citeşte şi  7 metode în care poţi prepara ouăle fără tigaie

Dieta pentru prima zi

Micul dejun: oricare doua din acelasi fruct sau 2 mere, doua pere.

Pranz: carne de pasare sau carne de vita, porc, iepure sau curcan, peste si fructe de mare, fierte sau innabusite, tofu sau 2 oua si branza.

Cina: acelasi meniu pe care l-ai mancat la pranz, insa redus la jumatate.

De-a lungul zilei bea apa, ceai sau lapte cu continut scazut de grasime.

Pentru celelalte trei zile se continua cu meniul pregatit dinainte, pe acelasi considerent ca si ziua pentru proteine.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau