Starea de bine se obţine cu gesturi mici

Indiferent de anotimp şi zi, noi trebuie să încercăm să ne menţinem starea de bine chiar şi în momentele mai dificile…suntem frumoase, inteligente şi tot timpul cu zâmbetul pe buze – cam asta exprimă o femeie puternică, nu credeţi? Pentru a reuşi să ne câştigăm starea de bine, nu e nevoie decât să ţinem cont de câteva „reguli” sau exerciţii precum urmează:

Un exerciţiu eficient este mersul desculţ pe iarbă, pe nisip sau podea; contactul tălpii cu solul este un demers de reflexoterapie excelent care duce la o minunată stare de relaxare. În continuare, cântatul permite o relaxare musculară completă, căci pentru a produce un sunet trebuie să dăm drumul la respiraţie. Şi, deodată, pentru a nu compresa abdomenul şi pentru a spori volumul aerului inspirat, ne redresăm. Prin cântat, ne corectăm în mod automat poziţia şi profităm de vibraţiile melodiei pentru a ne trezi simţurile. O mică plăcere, practicabilă fără nici un complex, care ne oxigenează şi ne face să ne simţim calme şi relaxate. Învăţaţi să va faceţi siesta! Aranjaţi-vă un loc de relaxare zilnică, pentru a vă recupera  şi a vă reactiva puterea de concentrare. În cazul în care nu puteţi dormi, este suficient să vă izolaţi 20 de minute, să vă destindeţi într-un loc liniştit, citind sau închizând ochii.  O altă metodă foarte haioasă ce-i drept, este să vă mângâiaţi urechile – conform medicinei alternative, palparea urechilor poate să regularizeze stările emoţionale şi să diminueze anumite dureri, cum ar fi cele de cap, oboseala oculară sau simptomele de stres. Chiar dacă nu e chiar elegant să guşti bucatele cu mâna, tocmai acest lucru îţi este indicat atunci când eşti singură şi îţi permiţi să te răsfeţi – mâncatul fără tacâmuri face bucatele mai gustoase. Ai timp să descoperi ce se află în farfurie, stimulând cele 5 simţuri. Şi cum îmbucăturile sunt mai mici, problemele de digestie sunt mai reduse, iar tranzitul intestinal se efectuează mai bine. Dacă vă temeţi că vă murdăriţi, nu ezitaţi să utilizaţi linguriţa de ceai. Vă va permite şi ea să mâncaţi mai încet. Uneori avem nevoie de anumite momente de romantism şi chiar dacă atunci nu are cine să ni le ofere, ni le putem noi înşine oferi. Nu-i nevoie să fii poet pentru a scrie cuvinte de dragoste, adresate unei persoane apropiate. Îţi oferi astfel câteva minute de destindere şi o nouă putere de concentrare în munca pe care o faci. În plus, stimulează emoţia afectivă, un mijloc excelent de menţinere a complicităţii sentimentale. Treceţi-vă mâna prin păr – acest masaj desface blocajele energetice cauzate de oboseală sau de o activitate intelectuală intensă.  Ridicând uşor pielea capului, activăm microcirculaţia şi stimulăm miile de terminaţii nervoase existente acolo. Ultimul lucru care trebuie să îl faceţi este să vă strângeţi în braţe – destinde cât ai clipi! Încrucişarea braţelor pe piept cu mâinile fixate pe omoplaţi permite întinderea musculaturii din partea superioară a spatelui. Este genial pentru deblocarea tensiunilor acumulate. Acest exerciţiu e şi mai eficient dacă îl alternăm cu opusul lui: deschideţi la maximum cavitatea toracică, încercând să apropiaţi omoplaţii.

Citeste si:  O prezentare generala a fototerapiei. La ce este utila fototerapia?

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau