8 exercitii care ard grasimile mai rapid decat alergatul

Atunci cand te gandesti sa slabesti, primul lucru care iti vine in minte este ca trebuie sa alergi. O femeie care are 70 kg, daca alearga cu 8 km/h, timp de 30 minute ar trebui sa arda in jur de 298 de calorii. Cu toate acestea unii oameni nu prea se grabesc in aceasta directie pentru ca au probleme cu genuchii sau articulatiile sau poate pentru ca este plictisitor.

Verzuliu a cautat si a gasit alte exercitii care pot arde mai multa grasime decat alergatul. De asemenea nu uita sa testezi exercitiul nostru bonus.

1. Saritul cu coarda – 372 calorii

Acesta nu este doar un joc popular pentru copii, este un exercitiu obisnuit in randul multor sportivi. Sariturile cu coarda pot fi un exercitu cardio excelent – pe langa faptul ca ajuta la coordonare si sincronizare. Deoarece se poate face in mai multe moduri, oricine poate veni cu propriile trucuri pentru a incepe acest exercitiu.

2. Inot – 409 calorii

Inotul este o optiune excelenta pentru arderea caloriilor si prevenirea multor boli in acelasi timp. Este o modalitate eficienta de a evita diabetul, accidentul vascular cerebral si ale forme de insuficienta cardiaca. De asemenea, ajuta la intarirea muschilor, dar cu avantajul de a nu pune stres pe genunchi sau solduri.

Citeste si:  10 alimente anti-îmbătrânire pe care pielea ta ar vrea să le consumi

3. Alpinism – 409 calorii

Un mod palpitant si distractiv de a arde cateva calorii. Alpinismul exercita muschii din aproape tot corpul, iar beneficiile sale pot fi resimtite chiar si in sanatatea mintala, deoarece creste concentrarea si autoeficienta.

4.Ciclism – 614 calorii

Pierderea de calorii obtinuta prin mersul pe bicicleta, cum ar fi alergarea, are mult de-a face cu intensitatea antrenamentului. Adaugarea unor sprinturi intermitente in timnpul calatoriei poate fi, de asemenea, eficienta. De asemenea, nu lipsesc motivele pentru a merge cu bicicleta. In afara de a fi un antrenament bun, cu o gramada de beneficii pentru muschi si inima, este un mod de transport convenabil si ecologic.

5. Step aerobic – 372 calorii

Aerobicul este una dintre cele mai antrenante activitati in salile de sport, insotit de obicei de muzica ce creaza buna-dispozitie. Acest exercitiu nu este bun doar la arderea grasimilor, ci si la imbunatatirea sanatatii cardiovasculare. Intrucat aerobicul cu stepper nu streseaza articulatiile, este un antrenament bun de facut de persoanele cu osteopenie sau osteoporoza.

6. Antrenament eliptic – 335 calorii

Aparatele eliptice ofera o modalitate buna de a exercita intregul corp. Ca exercitiu cu impact redus, este o optiune buna pentru femeile care doresc sa revina la silueta de dinainte de sarcina.

Citeste si:  Tratamente naturale pentru astm. Remedii naturale si tehnici pentru simptomele asmului.

7. Burpees – 316 calorii

Acesta poate fi unul dintre cele mai dinamice exercitii de calistenie – cele in care va folositi propriul corp pentru efectuarea exercitiilor, cu echipament minim sau deloc. Burpee creeaza un raspuns muscular al intregului corp, permitandu-ti sa pierzi pana la 10 calorii pe minut, in functie de intensitate.

8. Handbal – 446 calorii

Sporturile, mai mult decat jocurile competitve, sunt exercitii excelente. Acest joc, in special, se numara printre cele care ard cele mai multe calorii, deoarece jucatorii se misca tot timpul in timpul meciului.

Bonus: joc cu copii – 372 calorii (1 ora)

Exact, nu trebuie sa devenim nebune dupa fitness pentru a pierde in greutate. O ora de joaca alaturii de copii poate fi suficienta pentru a arde o cantitate buna de calorii. Mamele cu copii mici care nu au timp sa mearga la sala ar putea fi fericite sa afle acest lucru.

Important: valorile mentionate in acest articol iau in considerare o pierdere calorica medie a unei persoane care are aproximativ 70 kg, efectuand exercitiile mentinate mai sus timp de 30 de minute, cu exceptia cazului in care se mentioneaza.

Iti place sa alergi? Cand preferi sa te antrenezi – dimineata sau seara? De ce?

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau