6 alimente care te pot ajuta să trăiești mai mult

Ciocolata
Vești bune pentru iubitorii de ciocolată! Cacaoa poate fi unul dintre alimentele cele mai sănătoase pentru inima ta. Un studiu efectual la Havard în 2010 arată că în ciocolată există compuși organici numiți flavonoide care provin din cacao. Aceasta reduce presiunea din vase și le menține sănătoase, scade nivelul colesterolului și îmbunătățește starea inimii.

Cafeaua
În timp ce cafeaua este bine cunoscută pentru beneficiile sale în ceea ce privește sănătatea, un studiu recent arată că aceasta este mai ales benefică pentru bărbați. Conform unui studiu efectuat la Havard în 2011, consumul de cafea a scăzut riscul cancerului la prostată. În studiu, bărbații care beau 6 sau mai multe cești de cafea pe zi au fost găsiți cu un risc al cancerului de prostată cu 20% mai mic și 60% a cancerului letal. Totuși, pentru unele persoane cantitatea recomandată poate fi considerată o supradoză, așa că specialiștii încurajază mai ales consumul cafelei de dimineață.

Nucile
Nucile sunt recunoscute ca aliment minune, datorită conținutului bogat de acizi grași nesaturați, cum ar fi omega 3 care ajută la reducerea colesterolului și scade riscului atacului de cord. Un studiu efectual în 2011 arată faptul că nucile sunt cele mai sănătoase din categoria din care fac parte. Comparate cu alunele și migdalele, nucile au fost găsite ca fiind cele mai bogate în antioxidanți. Așadar, specialiștii vă recomandă să le consumați cu precădere.

Citeste si:  Tulburarea de personalitate antisociala - semne si simptome

Ulei de măsline
Uleiul de măsline a fost asociat cu dieta mediteraneană pentru inimă care a adus un mare beneficiu unui număr considerabil de oameni. Un studiu efectuat în 2011 arată că 41% dintre persoanele care au consumat ulei de măsline în mod regulat în preparatele lor sunt mult mai sănătoase decât erau înainte. Astfel, riscul de a suferi accidente bruște (vasculare, preinfarcte etc) este mult mai mic.

Mere
Se pare că un măr chiar îl poate ține departe de tine pe doctor. Și asta mai ales atunci când vine vprba de problemele de inimă. Un studiu efectuat în 2011 la Universitatea din Florida a comparat femeile care se aflau în stadiul postmenstrual (care mâncau 75 grame de mere pe zi) cu femei care mâncau alte tipuri de fructe. Rezultatul? Cele care au mâncat mere aveau colesterolul mai mic cu 23% față de celelalte femei. Așadar, consumați fructele, mai ales ca gustări sau când stați seara și vă uitați la serialul preferat.

Citeste si:  6 alimente care înlătură stările negative

Vin roșu
Ce poate fi mai bun decât ciocolata, dacă nu vinul? Desigur, în cantități moderate. Un studiu efectuat în Florida în 2011 a constatat că vinul are efect anti-îmbătânire, anti-cearcăne, anti-inflamatorii și este, de asemenea, un antioxidant extraordinar. De asemenea, reglează presiunea sângelui în vase, circulația sângelui de la inimă la creier și invers și, mai mult decât atât, scade riscul diabetului. Specialiștii nu încurajază să beți cantități foarte mari de vin, însă un pahar după cină v-ar putea fi de mare folos.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau