Dieta Ali Vincent

0
535

Ali Vincent este o femeie ce a devenit cunoscuta datorita performantei de a slabi 60 de kilograme in doar 40 de saptamani. Povestea ei este, pe cat de simpla (s-a inscris la o emisiune televizata, o competitie intre obezi), pe atat de impresionanta, presarata cu lacrimi, durere, bucurii, ambitie, sentimente contrare, toate fiind parte a reusitei sale. Desi nu are studii in domeniu (nu este nutritionist, medic ori antrenor de sport), practica si experienta acumulata i-a dat dreptul de a scrie o carte, un indrumar (cu un continut bogat de sfaturi utile atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si activitatea fizica) adresat persoanelor ce doresc sa slabeasca. Elementele de baza ale dietei, ce sunt suportul sanatatii fizice si mentale, sunt:

  1. mentinerea sanatatii organismului printr-o alimentatie corecta si precisa;
  2. numararea, contorizarea caloriilor asimilate si pierdute; Ali Vincent recomanda tinerea unui jurnal in care se vor nota toate aceste date, in frunte cu obiectivul initial;
  3. constientizarea prin informare a proprietatilor alimentelor consumate si aportul lor adus organismului;
  4. recompensarea (pentru mentinerea sanatatii mentale) efortului saptamanal (fizic, psihic si din punct de vedere al abtinerii in fata unor alimente/preparate) cu un aliment preferat;
  5. minim 10 minute de exercitii fizice zilnic;
  6. este foarte important suportul familiei, prietenilor, eventual optarea pentru un antrenor fizic ori online, pentru a contoriza corect activitatea sportiva.

Avand in vedere faptul ca Ali Vincent pune pret si accentueaza importanta unei alimentatii sanatoase si exercitiile fizice zilnice, acest stil de viata, reprezentat prin dieta prezentata de aceasta, sustine, sprijina si imbunatateste atat starea de spirit, cat si functionarea normala a organismului.

Dieta Ali Vincent presupune consumul zilnic a 1200 calorii la femei si 1600 calorii la barbati. Este esentiala renuntarea la paine, zahar, bauturi acidulate, dulciuri, cartofi prajiti, mancare de tip fast food, produse de patiserie.

Meniu si alimente recomandate in dieta Ali Vincent

Dieta acorda libertate unei game variate de combinatii alimentare; este acceptat si recomandat, in dieta Ali Vincent, consumul carnii de vita, pui, curcan, peste; alte alimente preferate sunt: fructele, legumele, branza de vaci, de capra, mozzarela, fructele confiate, orezul salbatic, ouale (ou fiert sau sub forma de omleta, pregatita doar din galbenus), laptele si iaurtul degresat, alune, caju si migdale, in stare cruda. Un desert preferat de multe persoane si acceptat in acest tip de dieta este ciocolata neagra. Iata un exemplu de meniu zilnic:

  1. La micul dejun se poate consuma un ou fiert tare, cu piper si o ceasca de cafea neindulcita.
  2. Pranzul poate fi alcatuit din piept de curcan (gratar) cu salata de castraveti, rosii, ardei gras, ceapa si masline.
  3. Ziua se poate incheia cu o portie de peste preparat la abur, cu dovlecei la gratar, ardei gras si ciuperci; se poate opta si pentru usturoi.
  4. Prima gustare (intre mic dejun si pranz) poate fi un smoothie facut din jumatate de cana de lapte degresat, o lingurita de proteina din zer si 3-4 capsuni, iar la a doua gustare (intre pranz si cina) se poate consuma un iaurt degresat sau humus cu castraveti.

In momentul in care persoana ce tine dieta Ali Vincent cade in plasa poftei si consuma un aliment/produs interzis, cu un aport caloric mare, trebuie sa constientizeze acest fapt si sa suplimenteze timpul acordat sportului pentru a consuma, in plus, minim suplimentul caloric asimilat, pentru a nu afecta cursul dietei.

In vederea scaderii armonioase in greutate, regimul alimentar trebuie sustinut de efort fizic; se recomanda 10-70 minute (in functie de rezistenta si motivarea fiecarei persoane) de sport zilnic. Sunt preferate/recomandate atat orele cardio si antrenamentele de forta, cat si dansul, inotul sau plimbarile lungi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau