4 minute/zi, 1 singur exerciţiu, pentru o siluetă schimbată în doar 28 de zile

1
1201

Nu îmi place să mint frumos. Adevărul este că pentru a avea un corp bine definit va trebui să începi să ai grijă la ce mănânci şi să faci exerciţii fizice regulate.
Arde mai multe calorii decât consumi pe parcursul unei zile. Este singura metodă care va da roade. Unul dintre exerciţiile care vor avea un efect neaşteptat, este “scândura”, mai bine cunoscut sub forma lui din engleză “plank/ planking”.
Probabil că ai văzut la televizor sau în sălile de fitness persoane care făceau acest exerciţiu însă nu ţi s-a părut cine ştie ce. Ce să fie aşa de greu să stai în poziţia respectivă? Ei bine, până nu încerci, nu subestima acest banal exerciţiu.
Scândura sau flotarea scândură este extraordinar de eficientă, deoarece lucrează atât umerii cât şi abdomenul şi zona picioarelor. Poţi scapa cu ajutorul acestui exerciţiu, inclusiv de grăsimea de pe abdomen, zona care dă cele mai multe bătăi de cap când vine vorba de slăbit.
Practicarea scândurii solicită muşchii în profunzime, aceştia arzând şi mai multe calorii decât de obicei, aşa că procesul de slăbire va fi accelerat.
Spre deosebire de alte exerciţii, acesta nu constituie un pericol pentru ligamente, muşchi sau încheieturi şi nici nu rişti vreo întindere. Să ajungi la performanţa de a sta patru sau cinci minute în şir în poziţia de scândură, este destul de greu pentru început, dacă nu chiar imposibil. Din fericire, dacă vei exersa zilnic, într-un final vei reuşi, fiindcă timpul alocat exerciţiului creşte cu câteva secunde în fiecare zi.
Începi prin a sta 20 de secunde, a doua zi stai 30, a treia 40 şi tot aşa până îţi atingi scopul, deoarece corpul va avea timp să se acomodeze şi vei deveni din ce în ce mai rezistentă. Cu cât reuşeşti să stai mai mult cu atât mai bine.
Să practici acest exerciţiu este foarte simplu, iar imaginea de mai sus îţi arată tot ce ai de făcut, aşa că poţi începe provocarea în orice moment.

Ziua 1 – 20 secunde
Ziua 2 – 20 secunde
Ziua 3 – 30 secunde
Ziua 4 – 30 secunde
Ziua 5 – 40 secunde
Ziua 6 – Pauză
Ziua 7 – 45 secunde
Ziua 8 – 45 secunde
Ziua 9 – 60 secunde
Ziua 10 – 60 secunde
Ziua 11 – 60 secunde
Ziua 12 – 90 secunde
Ziua 13 – Pauză
Ziua 14 – 90 secunde
Ziua 15 – 90 secunde
Ziua 16 – 120/2
Ziua 17 – 120/2
Ziua 18 – 150 secunde
Ziua 19 – rest
Ziua 20 – 150 secunde
Ziua 21 – 150 secunde
Ziua 22 – 180 secunde
Ziua 23 – 180 secunde
Ziua 24 – 210/2
Ziua 25 – Pauză
Ziua 26 – 210/2
Ziua 27 – 240 secunde
Ziua 28 – Menţineţi cât puteţi de mult poziţia

Odată terminată provocarea vei vedea că aspectul fizic s-a schimbat în bine, însă poţi încerca şi alte variante ale acestui exerciţiu.

1 Poziţia scândură cu mâinile întinse

2 Poziţia scândură combinată cu ridicări de picior

3 Scandura laterală

1 COMENTARIU

  1. Am tot auzit de acest exercitiu, ba chiar mi-a fost recomandat de persoane de incredere. Mi-am propus sa fac mai multa miscare si chiar o sa includ acest exercitiu si o sa incerc sa ma tin de el, sa vad ce evecte are pe termen lung. Pot doar sa spun ca am incercat de cateva ori si e mult mai solicitant decat pare! Mersi de pont!

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau