Tratați insomnia în mod natural fără medicamente

De ce să nu folosiți remedii naturale pentru a scăpa de insomnie? Mulți oameni trec prin această experiență neplăcută și nu se pot odihni noaptea, fapt ce îi face să se simtă foarte obosiți peste zi. Această tulburare de somn vă face mult mai irascibili și neatenți.

O să constatați că până dimineața nu reușit să adormiți nici măcar un pic, ceea ce în timp poate duce la oboseala cronică. Dacă vă aflați în această situație trebuie să faceți tot ce puteți să tratați insomnia. Partea bună este că specialiștii vă pun la dispoziție sfaturi prețioase care vă ajută să depășiți cu bine această perioadă dificilă din viața dumneavoastră.Desigur că orele de somn necesare diferă de la o persoană la alta dar cei mai mulți adulți au nevoie în jur de 8 ore de somn. De odihna de peste noapte depinde calitatea vieții iar remediile naturale va sunt de un real ajutor .

Tratați insomnia prin exersarea minții, mediație profundă și sport și cu siguranță o să vă simțiți mult mai bine.
1.Meditație de sănătate mintală
Meditația de sănătate mintală constă în a respira ușor în timp ce stați liniștiți. În acest fel îndepărtați toate gândurile negative și încercați să vă gândiți la partea bună a lucrurilor. Veți observa singuri ritmul respirației și vă veți controla mai bine emoțiile și sentimentele. De asemenea, veți constata că orice senzație care vă tulbură vine și trece, nu rămâne în permanență.
Acest tip de meditație are numeroase beneficii care sunt în strânsă legătură cu un stil de viață sănătos și implicit un somn de calitate. Meditația are rolul de a reduce în mod evident stresul și a îmbunătăți concentrarea.
Studiile arată că meditația profundă ajută la tratarea insomniei. Dacă faceți acest lucru în mod repetat veți observa o reală îmbunătățire.

Puteți medita cât de des doriți iar dacă nu aveți prea mult timp liber puteți să faceți și sesiuni scurte de câte 15 minute dimineața sau seara. Important este să vă dedicați complet meditației și să nu lăsați gândul să vă fugă în altă parte. Dacă nu sunteți determinați să o faceți singuri alăturați-vă unui grup pentru a vă menține motivați. Puteți alege să faceți chiar și sesiuni de meditație prin intermediul mediului online, pentru că sunt la fel de eficiente.

Citeste si:  Părinți obosiți și copii stresați. Cum depășim această etapă?

2. Repetați mantra
Mantra este un cuvânt sau un sunet care poate fi cheia de acces de care aveți nevoie pentru a intra într-o dimensiune mai profundă a existenței. Dacă repetați o afirmație pozitivă de mai multe ori veți fi cuprinși de o stare de calm și liniște. Veți avea mintea mult mai relaxată și veți putea gândi din nou pozitiv.
Dacă faceți această repetiție peste zi și înainte de a merge la culcare timp de o săptămână veți vedea că se va reduce în mod semnificativ nivelul insomniei.

Puteți repeta aceste cuvinte de impact în orice limbă doriți, pentru același efect. Inspirați-vă din ideile pe care le găsiți pe internet sau creați o sintagmă care să vă motiveze și care să se potrivească perfect cu starea în care vă aflați.
Alegeți o mantra care vă face să va simțiți calmi și încrezători. Poate fi orice cuvânt pozitiv care vă induce într-o o stare de bine. Dacă găsiți sintagma potrivită veți reuși să rămâneți focusați pe chestiile pozitive. În acest fel veți simți o stare intensă de relaxare și puteți să dormiți mult mai bine.
Nu uitați să rostiți mantra întotdeauna cu voce tare și să vă concentrați pe acele cuvinte. De fiecare dată când mintea va fi conectată la acele sunete se vor face conexiuni la nivelul creierului. Simțiți-vă liberi să repetați ori de câte ori mantra și veți vedea că agitația dispare ca prin minune.

3. Practicați yoga
Yoga este tot un fel de meditație la fel de benefică pentru a eficientiza calitatea somnului. Yoga vă ajută să scăpați de stres și îmbunătățește în același timp funcțiile psihice stimulând concentrarea profundă.
Găsiți un stil de yoga care vă ajută să vă focusați mult mai bine asupra situației în sine. Mișcările foarte bine controlate vă oferă oportunitatea de a rămâne prezenți și vă ajută să va concentrați foarte bine. Yin și yoga sunt cele mai bune opțiuni care vă tonifică și vă oferă bună dispoziție.
Practicați cel puțin 20 minute în fiecare zi timp de o săptămână în special înainte de a merge la somn și vă veți simți mult mai liniștiți. Dacă o anumită poziție de yoga nu vă este confortabilă nu vă forțați. Amintiți-vă că yoga vă ajută să vă simțiți corpul cât mai relaxat și mintea cât mai liniștită.

Citeste si:  Ce nu ai voie să-i spui copilului tău

4. Faceți sport
Faceți orice sport vă face plăcere, pentru că sportul înseamnă în primul rând sănătate. Acesta vă îmbunătățește starea de spirit și vă ajută să tratați insomnia. Vă oferă o doză mare de energie, vă ajută să scăpați de kilogramele în plus și să aveți un somn liniștit.
Studiile arată că dacă alocați cel puțin o jumătate de ora sportului timp de 5 zile pe săptămână pentru câteva luni veți simți o reală îmbunătățire.

Cercetătorii au remarcat faptul că cei care fac acest lucru în mod repetat vor vedea schimbări semnificative și vor avea mai puține simptome de insomnie. Este important să vă stabiliți un plan moderat de exerciții fizice pe care să le puteți face fără prea mare efort.
Puteți practica și exerciții aerobice de câteva ori pe săptămână. Găsiți-vă timpul din zi care pare cel mai benefic pentru sport și veți simți efectele pozitive cât de curând.
Luați în considerare condiția fizică și adaptați exercițiile în așa fel încât să vă simțiți confortabil când faceți sport.

5. Faceți masaj de relaxare
Faceți o terapie cu masaj pentru a vă îmbunătăți calitatea somnului. Masajul vă relaxează simțurile și mintea și reduc considerabil anxietatea.
Puteți opta pentru masaj profesional sau puteți ruga o prietenă să vă maseze. Concentrați-va la momentul în sine când faceți masaj și lăsați-vă cuprinși de sentimentele intense de relaxare deplină.

6. Luați suplimente de magneziu
Magneziul este un mineral natural foarte important pentru buna funcționare a corpului. Acesta vă relaxează mușchii, îndepărtează stresul și în același timp vă oferă un somn sănătos.
Luați doar 300 mg de magneziu pe zi timp de 2 săptămâni și veți dormi mult mai bine. Doza recomandată pentru bărbați este de 400 mg de magneziu pe zi. Puteți să împărțiți doza în așa fel încât să luați o cantitate egală atât dimineața cât și seara sau puteți lua doza întreagă înainte de culcare. Nu uitați să mâncați atunci când luați magneziu pentru a înlătura orice stare de disconfort.

Țineți cont de toate aceste recomandări, încercați remedii naturale și puteți să scăpați ușor de insomnie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau