Program de antrenament a la Beyonce Knowles

Beyonce Knowles are 38 de ani, este mama a trei copii frumosi si se poate lauda in continuare cu un trup de invidiat, asa cum o facea si la 20 de ani, atunci cand s-a lansat in industria muzicala.

Pare ca timpul nu a trecut peste Queen B, iar cele trei sarcini au lasat urme prea mici pe silueta ei. Starul international arata la fel de bine si astazi si asta se datoreaza in primul rand unui program de antrenamente de-a dreptul nebun!

Daca esti curioasa cum arata acesta si destul de curajoasa incat sa il incerci, iti aduc astazi cateva sfaturi chiar de la indragita cantareata si de la antrenorul personal al acesteia!

Dieta de 22 de zile

Pana sa ajungem la programul de antrenament al lui Beyonce, haide sa aruncam un ochi asupra dietei ei. Beyonce s-a declarat fana unei diete de 22 de zile bazata pe plante, dieta creata de antrenorul si nutritionistul ei, Marco Borges. Este o dieta vegana pe care Beyonce a folosit-o inainte de a performa pe scena de la Coachella. Atunci, Queen B a oferit fanilor sansa de a castiga bilete pe viata (!) la concertele ei si ale sotului ei, Jay Z, daca i se alatura in acest program nutritional.

Citeste si:  Remedii naturale pentru tratarea depresiei

In filmul „Homecoming” de pe Netflix, care a oferit imagini din spatele cortinei de la concertul memorabil al lui Beyonce de la Coachella, cantareata povestea ca in cadrul acestei diete nu a renuntat doar la carne si la produsele lactate, ci si la carbohidrati si la alcool.

„Pentru a-mi atinge scopul, am renuntat la paine, carbohidrati, lactate, carne, peste si alcool,” a declarat cantareata in documentarul amintit mai sus.

Pizza!

Sa fii sanatos inseamna insa sa ai un regim de viata echilibrat. Beyonce a declarat de nenumarate ori ca duminica ii place sa manance pizza. Topping-urile ei preferate sunt ardeii jalapenos si sosul de rosii.

„In fiecare duminica, aleg o masa cand mananc orice imi doresc. De obicei e pizza, care e placerea mea vinovata,” a declarat Beyonce pentru Shape Magazine.

Muzica si dansul

Putine cantarete din lume danseaza la fel de bine cum o face Beyonce. Pentru ea, dansul este atat o distractie, cat si o modalitate de a-si lucra corpul. „Dansul ma tine activa,” spune ea.

Atunci cand nu danseaza, Beyonce spune ca isi pune o melodie care sa o motiveze si incepe, de exemplu, sa ridice greutati, chiar daca e acasa si ia doar o pauza scurta de la alte activitati.

Citeste si:  Reutilizarea jucăriilor de plus

Antrenamente pentru abdomen

Beyonce face antrenamente dificile pentru abdomen, care ii provoaca grupele de muschi din intregul corp. Pentru exercitiul ei preferat, foloseste o minge medicinala. Daca esti incepator insa, poti renunta la aceasta sau poti folosi un obiect mai usor. Intins pe podea, intinde-ti bratele deasupra capului. Apoi, coboara-ti bratele si simultan, ridica-ti genunchii la piept. Cu cat devii mai avansat, nu lasa picioarele sa iti atinga solul si creste greutatea mingiei medicinale.

Mult cardio

Atunci cand se pregatea pentru Formation World Tour, Beyonce alerga mult si facea antrenamente de box. „Alergarea de viteza este benefica deoarece creste rezistenta si explozibilitatea corpului, lucru care ii este necesar lui Beyonce in show-ul scenic,” spune antrenorul acesteia. Beyonce alterneaza un minut de alergare viteza cu doua minute de mers rapid, timp de 30 de minute in total.

Stretching

Stretching-ul este o alta parte importanta a antrenamentelor lui Beyonce. Cantareata face exercitii de stretching la finalul fiecarui antrenament pentru a-si imbunatati flexibilitatea si pentru a ajuta la recuperarea muschilor obositi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau