Katheryn Winnick: dieta si antrenamentele unei contese vikinge

Pe Katheryn Winnick o stim si o indragim cu totii din serialul „Vikings”, in care o portretizeaza pe cea mai mare contesa vikinga si cea mai buna luptatoare, Lagertha. Ne-am indragostit de talentul ei actoricesc, de capacitatea ei indubitabila de a transmite emotie, dar si de duritatea ei, de forta ei incredibila si de felul in care arata.

Corpul lucrat si forta fizica ale actritei nu sunt o surpriza pentru noi daca ne gandim ca Katheryn a practicat Taekwondo cand era mica, o forma coreeana de arte martiale, populara si in Romania. Intrebata ce si-ar fi dorit sa fie daca nu ar fi fost actrita, Katheryn a raspuns: „Cand aveam 16 ani, mi-am inceput prima afacere – o scoala de arte martiale care se numea WinKai Winnick. Pana la varsta de 21 de ani, aveam trei scoli in Toronto. Imi placea sa predau cursuri de autoaparare familiilor si femeilor tinere.”

Citeste si:  4 schimbări pe care trebuie să le faci în stilul de viață pentru prevenirea și tratarea depresiei

Ar putea Katheryn sa fie mai badass de atat? Tocmai de aceea am ales-o pe ea sa fie subiectul articolului meu de astazi si m-am gandit sa vedem impreuna care sunt cateva dintre sfaturile ei in ceea ce priveste o dieta alimentara sanatoasa si un program de antrenamente care da rezultate.

Dieta lui Katheryn Winnick

Cand vine vorba despre dieta, Katheryn spune: „Beau un pahar de apa calda cu lamaie in fiecare zi si o cana de ceai de menta. Urmez o dieta alimentara lipsita complet de gluten. Cred ca m-a ajutat sa fiu mai energica si sa fiu mereu in forma. Incerc sa fac in asa fel incat baza dietei sa fie formata din legume si din proteine si incerc sa mananc mai des, sa am cam cinci mese mici pe zi. E important ca nivelul de energie sa nu scada pe parcursul zilei. De asemenea, imi plac mult sucurile naturale.”

Citeste si:  Iată de ce nu îți crește părul

Programul de antrenamente al lui Katheryn Winnick

Pentru a descrie programul de antrenamente al lui Katheryn, o voi lasa tot pe ea sa se exprime cu vorbele ei: „Fac o combinatie de antrenamente cu greutati, lupte, box si activitati in aer liber, precum plimbarile, jogging-ul, calaria si kayak canoe. Consider ca sportul este foarte important atat pentru corp, cat si pentru creier. E important pentru mine sa fiu cat mai constanta in ceea ce priveste exercitiile fizice, mai ales ca lucrez atat de multe ore si in atatea locatii diferite.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau