Cum se mentine Jennifer Aniston fit la 51 de ani

Pe langa faptul ca este o actrita foarte indragita, atat de film, cat si de televiziune, Jennifer Aniston ne surprinde cu trupul ei fit de cateva decade! La nu mai putin de 51 de ani, Jennifer are un abdomen sculptat, piele stralucitoare si picioare lungi si frumoase care nu si-au pierdut fermitatea de cand o interpreta pe Rachel Green, in urma cu 20 de ani! 

Desi munceste pentru corpul ei, Jennifer sfatuieste femeile de pretutindeni sa nu se oboseasca excesiv si sa isi permita din cand in cand si o binemeritata pauza. In acest articol, vreau sa va prezint cateva dintre sfaturile de sanatate, sport si alimentatie oferite de frumoasa Jennifer Aniston.

Planking, planking si iar planking!

Trebuia sa ne asteptam la un exercitiu fizic solicitant pentru abdomen, avand in vedere cat de sculptat este abdomenul lui Jennifer. Pe langa plank-ul obisnuit, antrenorul ei, Leyon Azubuike, o provoaca sa isi depaseasca limitele, propunand o varianta upgradata a binecunoscutului exercitiu fizic. Asadar, Jennifer porneste din pozitia clasica de plank, dupa care isi muta corpul intr-un plank lateral, apoi face un plank cu urcare si coborare.

Citeste si:  Botox, acid hialuronic sau colagen? Care este mai bun şi mai sigur pentru întinerire?

Pauzele sunt de o importanta majora!

Jennifer Aniston spune: „Eram o fata obsedata de fitness, dar apoi am simtit ca trupul meu are nevoie si de pauza. Asa ca prefer sa fac exercitii mai simple, precum plimbarile lungi, si nu mai sunt obsedata de sport si de numararea caloriilor din alimente. Am inceput sa ma bucur de viata putin mai mult. Singura problema este ca mai sunt perioade in care ma ingras cateva kilograme si lumea incepe sa-si dea cu parerea si sa spuna ca sunt insarcinata. Dar in afara de aceste cateva momente, viata e frumoasa.”

Lucrarea abdomenului este importanta pentru tot corpul!

Azubuike spune ca si Jennifer mai face clasicele abdomene din cand in cand, dar rar, doar pentru a da un soc corpului. In rest, programul ei de fitness include exercitii care provoaca partea abdominala, dar care lucreaza de fapt tot corpul. Un exemplu dat de antrenorul ei este un exercitiu in cadrul caruia Jennifer sta agatata cu mainile de o bara fixa si isi ridica genunchii la piept.

Citeste si:  Fă jucării de lemn acasă

 

Postul intermitent

Jennifer a declarat de nenumarate ori ca se foloseste adesea de tehnica postului intermitent. Este vorba de perioade de multe ore in care nu mananca, dupa care compenseaza pentru caloriile pe care nu le-a consumat. De obicei, Jennifer apeleaza la o pauza de alimente de 16 ore, dupa care revine la alimentatia obisnuita.

Nu renunta la fitness!

Asa e – nu exista scuze. Exercitiile fizice sunt extrem de importante pentru sanatate si nu ar trebui sa treaca nicio zi fara ele, fie ca e vorba de o ora si jumatate de fitness intens, fie ca e vorba doar de o plimbare sau o alergare usoara. Uneori, atunci cand filmeaza, Jennifer face exercitii fizice chiar si la miezul noptii, pentru a nu rata nicio zi.

Schimba-ti constant programul de antrenamente!

Schimband constant programul de antrenamente si lucrand alternativ diferite grupe de muschi, corpul este mereu in stare de alerta, este mereu surprins de ceea ce se intampla in acea zi si, in consecinta, consuma calorii, lucru din care rezulta scaderea in greutate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau