Care sunt alimentele ce nu îngrașă?

Cu toții ne dorim să mâncăm ceva bun dar să nu ne îngrășăm pentru a ne păstra silueta și o formă frumoasă a corpului. Totuși unele alimente nu ar trebui consumate chiar dacă vă fac cu ochiul dacă vreți să ieșiți învingători în lupta cu kilogramele în plus.

Priviți partea bună a lucrurilor. Sunt câteva alimente pe care le puteți consuma fără griji. Chiar dacă vă vine greu să credeți acest lucru, să știți că este adevărat. Introduceți în planul zilnic alimentele ce nu îngrașă și mâncați orice cantitate doriți pentru că acestea au un aport scăzut de calorii.

Nu este indicat să faceți foame atunci când vreți să slăbiți, pentru ca organismul trebuie să continue procesul de ardere zilnic. Consumați alimentele ce nu îngrașă pentru a avea un stomac plin și o silueta perfectă.

Iată care sunt alimentele ce nu îngrașă și care vă oferă ocazia să vă bucurați de gustul preparatelor culinare și să aveți un corp frumos.

  • Vinetele
    Este vorba despre vinetele pregătite pe grătar sau la cuptor, nu de cele făcute cu maioneză. Acestea sunt foarte bune pentru că au puține calorii. În plus au un gust apetisant și le puteți integra ușor în diferite preparate.
  • Citricele
    Consumul de citrice este foarte indicat atunci când vreți să slăbiți. Un regim alimentar atent va ajută să aveți un corp de invidiat. Citricele sunt foarte bogate în fibre, ajută la digestie și favorizează slăbirea. Vitaminele din citrice ajută la eliminarea grăsimilor iar apa din citrice reglează apetitul.
  • Castraveții
Citeste si:  Cum puteți prepara cea mai bună friptură la grătar?

    Castraveții sunt unele dintre legumele care conțin cel mai mare aport de apă.Consumați      zilnic ajută împotriva balonării și favorizează pierderea în greutate.

  • Ouăle
    Ouăle sunt foarte indicate având în vedere că și acestea conțin puține calorii. Se pot consuma cu încredere în orice moment al zilei pentru că sunt foarte sățioase.
  • Ananasul
    Ananasul ocupă un loc suprem. Acest fruct exotic  ajută la dizolvarea grăsimilor și are un rol important în digestie.
  • Merele
    Merele au un conținut mare de vitamine și apă și vă fac să vă simțiți sătulă mai repede. În plus au puține calorii și favorizează digestia.
  • Prunele
    Prunele au un aport mare de vitamina C și potasiu. Este indicat consumul lor atât în formă proaspătă cât și uscată. Consumați prune în timpul curei de slăbire păstrați-vă vasele de sânge în cele mai bune condiții.
  • Rucola
    Faceți salată cu rucola și bucurați-vă de gustul ei intens. Aceasta reprezintă o sursă importantă de acid folic iar faptul că fiecare frunză are abia 3 calorii va oferă încrederea că o puteți consuma fără nici o grijă.
  • Căpșunile și fructele de pădure
    Aceste fructe au un gust foarte bun și conțin foarte multe vitamine. Mai mult decât atât, au capacitatea de a arde caloriile dat fiind faptul că sunt recunoscute pentru proprietăților lor diuretice.
  • Varza
    Varza este un aliment foarte indicat care are grijă de sănătatea dumneavoastră. Varza reprezintă aliatul perfect în procesul de slăbire la fel ca și broccoli sau conopida, care au un aport scăzut de calorii.
  • Nucile
Citeste si:  Tratament de primavara - masti naturale de curatare si hidratare

În perioada de slăbire nucile trebuie să facă parte din regimul alimentar. Acestea        alungă  imediat senzația de foame, datorită conținutului de fibre, proteine și grăsimi saturate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesajul tau
Numele tau